Goud Uberconnected
19 juli 2017

Goud Uberconnected breidt uit met drie nieuwe creatieven  

Goud Uberconnected is verder uitgebreid met de komst van het creatieve team Eva Nota en Marleen Geerts en met Kim Ritskes als copywriter. Eva en Marleen komen van Eigen Fabrikaat (DDB & Tribal) en waren daarvoor werkzaam bij Fitzroy. Kim werkte tot juni van dit jaar voor Kumpany en daarvoor bij onder andere DigitaLBi Amsterdam.

Zowel Kim als Eva en Marleen hebben in de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan met de ontwikkeling van creatieve merkactivatie- en online- en social media-campagnes. Ze vormen met hun kennis en ervaring een duidelijke verdere versteking van de creatieve capaciteiten van Goud Uberconnected.

Goud Uberconnected
9 mei 2017

Goud Uberconnected neemt digital agency Icemedia over

Per 9 mei neemt social media en merkactivatiebureau Goud Uberconnected het in Amsterdam gevestigde digital agency Icemedia over. De overname van Icemedia past perfect binnen de strategie van Goud Uberconnected: zowel als inhoudelijke aanvulling op het digitale dienstenportfolio, als binnen de ambitieuze groeidoelstellingen. Icemedia blijft als zelfstandig bureaulabel bestaan en ook oprichter Sven Rusticus blijft aan als managing director.

Sven Rusticus, oprichter Icemedia: “Ik ben ongelooflijk blij met deze logische volgende stap. Icemedia heeft zich sinds de oprichting in 2001 ontwikkeld tot een sterk digitaal bureau met een prachtige klantenbase. Er was een grote behoefte én klantvraag om ons dienstenportfolio uit te breiden. Vooral op het gebied van bredere merkactivatie, social media en community management. We hebben als Icemedia nu direct toegang tot alle merkactivatie en social media specialisten en faciliteiten, die we geïntegreerd kunnen aanbieden aan onze klanten. Dat is goed nieuws, want de vraag naar ‘always on’ merkcommunicatie en -activatie is evident en actueel.”

Brian Hirman, Managing Partner Goud Uberconnected: “Icemedia is een gezond digitaal bureau met een mooie geschiedenis, mooie klanten en dito werk. Oprichter Sven Rusticus is iemand die ik al meer dan 15 jaar ken als een vakkundige en vooral prettige collega uit het vak, waar ik meer dan uitstekend mee door één deur kan. Er is wederzijds veel vertrouwen, wat duidelijk bevestigd werd tijdens de soepele totstandkoming van de deal. Met Icemedia hebben we nog meer digitale kennis en skills op arms length beschikbaar, voor de ontwikkeling van digitale campagnes. Zowel creatief als op technisch vlak voegt Icemedia veel waarde toe.’

Icemedia heeft 15 medewerkers en werkt onder andere voor Gamma, ING, KLM, Douwe Egberts, Center Parcs, PME Legend, Tefal, DFDS, Triodos Bank, Wereld Natuur Fonds en de Nationale Postcode Loterij. De intentie is om Icemedia op korte termijn – net als Goud Uberconnected – in het Olympisch Stadion te huisvesten.

Goud Uberconnected
24 april 2017

Goud Uberconnected breidt verder uit met Brand Shopper Marketing

Goud Uberconnected start vandaag met de nieuwe unit Goud Ubercommerce. De unit richt zich op Brand Shopper Marketing en staat onder leiding van partner Charles Borremans en creatief strateeg Willem-Paul Logman. Hiermee kan Goud Uberconnected haar klanten nóg beter bedienen. Tot en met de plek, waar het uiteindelijk moet gebeuren: de winkelvloer.

Het is de ambitie van de nieuwe unit om merkactivatiecampagnes compleet door te vertalen naar de winkel of naar de weg ernaartoe. En altijd binnen het kader van het merk. Bij Brand Shopper Marketing gaat het om brand awareness én activatie inéén.

Goud Uberconnected ontwikkelt merkactivaties, waarbij het denken vanuit de ‘Activatie Loop’ centraal staat. Campagne, social conversatie en content werken hierbij in het conversieproces voortdurend op elkaar in. Door aan deze elementen de discipline commerce toe te voegen wordt the road to buy nóg beter geplaveid om van shoppers buyers te maken”.

Goud Ubercommerce wil de verbindende factor zijn tussen marketing en sales. Alles moet gericht zijn op het concreet realiseren van de return on investment van de klanten. Uiteindelijk moet in de retail de kassa voor het merk rinkelen. Het gaat om het resultaat. Niks above of below the line. Het doel is: over de lijn!

Goud Uberconnected
7 april 2017

Negen tot vijf-mentaliteit op social media in nederland

Significant deel dienstverlening op social media beperkt zich nog steeds tot overdag

In 49% van de gevallen wordt er ’s avonds door bedrijven en organisaties niet gereageerd op berichten, die via social media door consumenten aan hen worden toegezonden. En dat terwijl die consumenten juist dan vaak actief zijn. Dit is een van de opmerkelijke conclusies uit het voor de vierde keer door Goud Uberconnected uitgevoerde Digital Dialogues Pulse-onderzoek (#DDP04). Uit het onderzoek blijkt tevens, dat dienstverleners opnieuw het beste scoren als het gaat om webcare. Fast movers presteren nog steeds zwaar ondermaats.

Uit het onderzoek komt tevens naar voren, dat op 61% van de berichten, die via social media aan bedrijven of organisaties worden gestuurd, wordt gereageerd. Vorig jaar werd eenzelfde percentage genoteerd. Een stabiel beeld dus. Dit betekent echter wel, dat nog steeds op bijna 40% van de social mediaberichten niet wordt gereageerd. En áls er wordt gereageerd, moeten consumenten steeds langer wachten op antwoord. Vorig jaar was dat nog gemiddeld tweeënhalf uur. Inmiddels is dat per reactie opgelopen naar drie uur en een kwartier.

Het Digital Dialogues Pulse-onderzoek geeft sinds 2014 een beeld van de webcare van bedrijven en organisaties in Nederland. Profit en non-profit. De cijfers van het representatieve #DDP04-onderzoek hebben betrekking op de webcare-prestaties van 134 bedrijven en organisaties in 15 verschillende branches in Nederland: automotive; banken; e-commerce; energie; FMCG-beauty; FMCG-bier; FMCG-petfood; food delivery; gemeenten; goede doelen; retail; supermarkten; telecom; travel en verzekeringen. Goud Uberconnected voert het onderzoek uit in samenwerking met Dr. Lotte Willemsen, lector Crossmedia Business aan de Hogeschool Utrecht.

Naast algemene conclusies met betrekking tot responsgedrag en reactietijd, valt nog een aantal specifieke punten op:

Dienstverleners reageren het meest

Verzekeringsmaatschappijen, energiebedrijven en banken hebben alle drie een reactiepercentage, dat ruim boven de 80% ligt. Voor verzekeringsmaatschappijen geldt zelfs een percentage van bijna 90%. Hiermee bewijzen dienstverleners opnieuw, dat zij domineren in sociale conversaties. Dit in tegenstelling tot fast movers, die net als vorig jaar onderaan bungelen. Vooral de reactiepercentages van merken in de branches FMCG-beauty (21%) en FMCG-petfood (13%) presteren zwaar onder het gemiddelde reactiepercentage van 63%.

Fast movers reageren het traagst

Niet alleen het reactiepercentage bij fast movers is laag. Als er vanuit de FMCG-branche wordt gereageerd, gebeurt dat ook nog eens erg traag. In de branche FMCG-petfood loopt de gemiddelde wachttijd op tot meer dan 10 uur. In de branche FMCG-beauty loopt die tijd zelfs op tot meer dan het dubbele! Ook gemeenten laten met een wachttijd van meer dan zeven uur hun burgers lang wachten. Daar steken reisorganisaties en banken – in positieve zin – scherp tegen af. In gemiddeld iets meer dan een uur wordt gereageerd. Het snelst zijn supermarkten, die hun klanten in gemiddeld 51 minuten van een reactie voorzien.

Inhoudelijkheid wordt iets beter, grammatica slechter

Scoorde de inhoudelijke kwaliteit in #DDP03 met een 5,8 gemiddeld nog onvoldoende, inmiddels is die kwaliteit iets hoger en wordt een 6,2 genoteerd. De branche Food delivery scoort met een 7,0 ruim voldoende, terwijl ook hier FMCG-beauty opnieuw onvoldoende presteert. Inhoudelijk scoort deze branche niet hoger dan een 5,0. Opmerkelijk genoeg scoort FMCG-beauty wel het best als het om de juiste grammatica gaat. Er wordt voor dit kwalitatieve criterium maar liefst een 9,6 gehaald. Ook FMCG-petfood doet het hier met een 9,1 goed. Hetzelfde geldt voor de automotive-branche met een score van 8,9. Overall wordt voor grammatica (spelling) een 7,8 genoteerd. Vorig jaar was dat nog een gemiddeld een 8,9.

Financiële sector én energiebranche leiden, fast movers weer ondermaats

In #DDP04 wordt als eindcijfer gemiddeld door de 15 branches een 6,5 gescoord. Daarmee gaat het cijfer ten opzichte van #DDP03 met twee tiende punt omhoog. Opnieuw scoren de fast movers daar weer zwaar onder. De FMCG-branches beauty, bier en petfood scoren allemaal dikke onvoldoendes. Ook het eindresultaat van de gemeenten ligt met een 5,3 dik onder het gemiddelde. Al deze partijen kunnen een voorbeeld nemen aan de banken, verzekeraars en bedrijven in de energiesector, die ieder met een 7,6 gemiddeld goed scoren. De supermarkten kunnen we – met een 7,0 gemiddeld – beschouwen als een interessante runner up.

Vragen, klachten, complimenten

Als er via social media vragen worden gesteld aan bedrijven en organisaties, dan ontvangen in ruim 70% van de gevallen consumenten een antwoord, waar ze dan weliswaar gemiddeld zo’n drieënhalf uur op moeten wachten. In geval van een klacht krijgt iets meer dan 60% antwoord. Het wachten is dan iets korter: dik drie uur. Als consumenten complimenten geven, overheerst onverschilligheid. Slechts de helft van de consumenten krijgt antwoord. Wachttijd: drie uur.

Winnaars #DDP04-onderzoek

De nummers één per branche uit het #DDP04-onderzoek hebben donderdag 6 april in het Olympisch Stadion in Amsterdam een #DDP04 Award in ontvangst genomen. De winnaars zijn per branche:

Automotive: Kia Motors Nederland
Banken: Rabobank
E-commerce: Wehkamp
Energie: NLE
FMCG-beauty: Andrélon
FMCG-bier: Grolsch
FMCG-petfood: Felix
Food delivery: HelloFresh
Gemeenten: Tilburg
Goede doelen: Artsen zonder Grenzen
Retail: Karwei
Supermarkten: PLUS supermarkt
Telecom: hollandsnieuwe
Travel: KLM
Verzekeringen: Univé.


(klik om te vergroten)

Bekijk hier de toelichting van het #DDP04 onderzoek.

Goud Uberconnected
31 maart 2017

Goud Uberconnected op shortlist SAN New Kids on the Block 2016

De verkiezing van de nieuwe generatie bureaus door Stichting SAN, samen met de initiatiefnemers B&BA en Fonk, klimt langzamerhand naar een hoogtepunt. Tijdens een jurymiddag bij B&BA in Vreeland zijn op 28 maart jl. de 15 Longlist-kandidaten besproken en beoordeeld door de leden van de Hoofdjury SAN NKOTB 2016. Uit deze 15 Longlist-kandidaten zijn zes bureaus geselecteerd voor de Shortlist. Goud Uberconnected is een van de zes bureaus, die zich op 9 mei a.s. voor de Hoofd- en SAN Vakjury zullen presenteren.


van Shortlist naar Finalist

De zes bureaus van de Shortlist, presenteren zich op 9 mei voor de Hoofdjury en de SAN Vakjury. De SAN Vakjury wordt gevormd door juryleden van de Stichting Adverteerdersjury Nederland. Gedurende deze middag wordt bekend gemaakt welke drie bureaus doorgaan als Finalist en  de uiteindelijke winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de uitreiking SAN Accenten 2016 op donderdag 1 juni  in Studio 21 in Hilversum.

Hoofdjury
De Hoofdjury staat onder leiding van de onafhankelijke juryvoorzitter Guda van Noort in het dagelijks leven directeur van het SWOCC en Assistent Professor aan de UvA.

De Hoofdjury bestaat dit jaar uit:

  • Winnaar voorgaand jaar: Anneke Schogt (IMA | Influencer Marketing Agency).
  • Twee externe deskundigen: Rob Benjamens (B&BA) en Lucy van der Helm (SIRE).
  • Twee vanuit vakmedia: Nicolette Hulsebos (FONK) en Ronald ter Voert (EMERCE).
  • Twee SAN bestuursleden: Jasper van der Bijl (Pon) en Jeroen Hubert (IKEA).
  • Twee vanuit bureaus: Bas Korsten (J. Walter Thompson A’dam) en Klaas Weima (Energize).

Zie verder: http://fonkonline.nl/artikelen/bureaus/dit-zijn-de-zes-shortlisted-bureaus-san-new-kids-on-the-block-2016-39989.html#sthash.XqcBPegl.dpuf

Goud Uberconnected
30 maart 2017

Digital dialogues pulse #04: de nominaties zijn bekend!

#DDP04
Voor de vierde keer op rij is het Digital Dialogues Pulse-onderzoek (#DDP04) uitgevoerd. In dit onderzoek wordt door middel van mystery shopping gekeken naar hoe het staat met de kwaliteit van webcare in Nederland. De eerste resultaten van het onderzoek (#DDP01) werden in 2014 gepubliceerd. Het onderzoek is tussen 1 november 2016 en 1 februari 2017 uitgevoerd door Goud Uberconnected, in samenwerking met Dr. Lotte Willemsen, lector Crossmedia Business aan de Hogeschool Utrecht.

ONDERZOEKSOPZET
Vanuit bijna 40 bestaande (Facebook- en Twitter-)accounts zijn er circa 1.600 berichten verstuurd naar 134 Nederlandse bedrijven en organisaties in 15 verschillende branches. Profit en non-profit. De reacties op deze berichten zijn op basis van kwantitatieve én kwalitatieve criteria geanalyseerd. Op die manier wordt een duidelijk beeld verkregen over het webcare-niveau en hoe de diverse branches zich op dit gebied tot elkaar verhouden. Daarnaast geeft het onderzoek een duidelijk beeld van het niveau van die bedrijven en organisaties op dit gebied binnen elke branche.

CRITERIA
De reacties zijn geanalyseerd op basis van vijf criteria: twee kwantitatieve en drie kwalitatieve. De criteria – op volgorde van importantie – zijn:

• Reactiepercentage kwantitatief
• Inhoudelijkheid reactie kwalitatief
• Reactiesnelheid kwantitatief
• Menselijk geluid kwalitatief
• Grammatica kwalitatief

SCORES
De scores van de in het onderzoek betrokken adverteerders zijn gebaseerd op een analyse van de reacties. Ze worden uitgedrukt in een cijfer op een schaal van 1 t/m 10 (1= zeer slecht, 10 = zeer goed).

BRANCHES
De in het onderzoek betrokken 15 branches zijn (in alfabetische volgorde): Automotive; Banken; E-commerce; Energie; FMCG Beauty; FMCG Bier; FMCG Petfood; Food Delivery; Gemeenten; Goede Doelen; Retail; Retail Supermarkten; Telecom; Travel en Verzekeringen.

NOMINATIES
Op basis van het #DDP04-onderzoek zijn per branche de volgende bedrijven en organisaties (eveneens in alfabetische volgorde) genomineerd:
1. Automotive: Hyundai Nederland; Kia Motors Nederland; Toyota Nederland
2. Banken: ABN AMRO; Knab; Rabobank
3. E-commerce: Coolblue; fonQ; Wehkamp.nl
4. Energie: Energiedirect.nl; Greenchoice; NLE
5. FMCG Beauty: Andrélon; NIVEA; Schwarzkopf
6. FMCG Bier: Amstel Bier; Grolsch; Heineken
7. FMCG Petfood: De Gourmet Kat; Purina Felix; Sheba
8. Food Delivery: HelloFresh; foodora; Thuisbezorgd.nl I Online Eten Bestellen
9. Gemeenten: gemeente Eindhoven; Gemeente Rotterdam; Gemeente Tilburg
10. Goede Doelen: Artsen zonder Grenzen Nederland; CliniClowns; Unicef Nederland
11. Retail: Karwei; Kruidvat NL; Trekpleister
12. Retail Supermarkten: Coop Supermarkten; Dirk van den Broek; PLUS Supermarkt
13. Telecom: hollandsnieuwe; KPN; T-Mobile Netherlands
14. Travel: ANWB; D-reizen; KLM Royal Dutch Airlines
15. Verzekeringen: Aegon Nederland; Centraal Beheer; Univé

#DDP04 AWARD
Uit de genomineerden zal per branche één winnaar van de #DDP04 AWARD bekend worden gemaakt. De prijsuitreiking zal plaatsvinden op donderdag 6 april aanstaande in Offices For You, Olympisch Stadion 24 in Amsterdam. Inloop: vanaf 16.30 uur. Aanvang: 17.00 uur.
Gastsprekers zijn: Dr. Lotte Willemsen en Daan Gönning.

Geïnteresseerd om de bijeenkomst bij te wonen? Aanmelden kan via: jasper@gouduberconnected.nl.

Goud Uberconnected
14 maart 2017

Social media Maaslander naar Goud Uberconnected

Maaslander kiest Goud Uberconnected als social mediabureau. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe social mediastrategie, social advertising, content creatie, community management en social care.

Bregtje van Aalten, Marketing Director van Westland Kaas Groep: “Het komende jaar willen we flinke stappen maken voor wat betreft social media voor ons merk Maaslander. Social moet een belangrijker onderdeel worden binnen de marketingcommunicatiemix van Maaslander. De heldere visie, concrete ervaring en inspirerende klantencases van Goud Uberconnected over social content en social listening spraken ons enorm aan.”

Brian Hirman, managing partner Goud Uberconnected: “Maaslander is een prachtig merk, met een mooi en eigenzinnig verhaal. De ambities, die Westland heeft met het merk Maaslander en de rol van social daarbinnen, zijn op ons lijf geschreven. We zijn enorm verguld met deze samenwerking.”

Goud Uberconnected
8 maart 2017

Politieke partijen presteren zwaar ondermaats op social media

Nederlandse politieke partijen zijn nog steeds klassiek gericht op zenden en niet op communiceren. Het is eenrichtingsverkeer in plaats van wederzijdse conversatie. Op slechts 13% van de aan de 8 grootste politieke partijen gerichte berichten wordt gereageerd. En dan duurt het gemiddeld nog bijna 4½ uur voordat die berichten worden beantwoord. Het CDA doet het relatief het best. ChristenUnie, PVV en SP reageren op geen enkel bericht. Dit blijkt uit het onderzoek Digital Dialogues Pulse Politieke Partijen (#DDP04 Politieke Partijen).

(klik voor de vergrote versie)
 

Het onderzoek is uitgevoerd door het Amsterdamse social media- en merkactivatiebureau Goud Uberconnected, in samenwerking met Dr. Lotte Willemsen, lector Crossmedia Business aan de Hogeschool Utrecht. De onderzochte partijen zijn het CDA, ChristenUnie, D66, GroenLinks, PvdA, PVV, SP en VVD. Aan de hand van 144 berichten is gekeken naar het reactiepercentage, de inhoudelijke kwaliteit, de reactiesnelheid, het menselijk geluid en de grammatica van de reacties.

Wat valt op? Allereerst, dat in maar liefst 87% van de gevallen door de politieke partijen totaal niet wordt gereageerd op aan hen gerichte berichten. ChristenUnie, PVV en SP spannen hierbij – in negatieve zin – de kroon door op geen enkele van de 18 aan hen gestuurde berichten te reageren. Het CDA scoort met een reactiepercentage van 44% het hoogst, gevolgd door de VVD met 33% en de PvdA met 17%. D66 en GroenLinks hebben ieder slechts op 1 bericht gereageerd en komen daarmee op een mager reactiepercentage van 6%.

Gemiddeld wordt dus slechts in 13% van de gevallen door de 8 politieke partijen de moeite genomen om op berichten van hun (potentiële) kiezers te reageren. En als dat dan gebeurt, duurt het gemiddeld 4 uur en 24 minuten voordat er een reactie op volgt. Hoewel D66 amper reageert, doet ze het wel het snelst. Het duurde 1 uur en 44 minuten om op dat ene bericht te reageren. De VVD deed er gemiddeld bijna 2½ uur over, gevolgd door de PvdA met een reactietijd van bijna 4 uur. Het, qua reactiepercentage, relatief hoog scorende CDA is nóg trager door een gemiddelde reactietijd van ruim 5½ uur. Het meest bont maakt GroenLinks het door er bijna 12 uur over te doen om op slechts 1 bericht van de 18 te reageren.

Kijken we naar het gebruikte platform, dan zien we dat er op Facebook (27%) vaker wordt gereageerd dan op Twitter (6%). Via Twitter wordt er wel sneller gereageerd. Een blik op het type bericht, leert ons, dat wanneer de politieke partijen worden geconfronteerd met klachten, ze niet thuis geven. In slechts 8% van de gevallen nemen de partijen dan de moeite om te reageren.

Opmerkelijk is ook dat er niet alleen weinig wordt gereageerd, maar dat ook de inhoudelijke kwaliteit van de reacties pover is. Op inhoudelijkheid scoren de politieke partijen gemiddeld een 5.0 (schaal 0-10). Ook op het gebied van grammatica wordt er geen voldoende gehaald. De partijen moeten het doen met een 5.3. Alleen op het gebied van menselijk geluid wordt een voldoende gescoord. Een 6.8 voor de mate waarin de vragenstellers als persoon worden aangesproken. Ondanks de laatstgenoemde voldoende, scoren de politieke partijen met een 4.7 gemiddeld over alle criteria een dikke onvoldoende als gaat om de totale kwaliteit van de reacties. Ook hier doet het CDA het met een – weliswaar schamele – 5.2 nog het best.

Met bovengenoemde cijfers wijken de onderzochte politieke partijen in negatieve zin sterk af van de resultaten die genoteerd zijn in eerdere Digital Dialogues Pulse-onderzoeken. Dit onderzoek wordt al sinds 2014 gedaan, waarbij in eerste instantie 50 en inmiddels 150 bedrijven en organisaties worden onderzocht op hun webcare-prestaties. Uit het (meest recente) DDP-onderzoek uit 2016 (#DDP03) kwam naar voren dat er gemiddeld op 61% van de berichten wordt gereageerd. Daar steekt het gemiddelde reactiepercentage van 13% bij politieke partijen dus zeer karig bij af. De gemiddelde reactietijd bij de onderzochte 150 bedrijven en organisaties bedraagt 2 uur en 35 minuten. Bij de 8 politieke partijen is dat 4 uur en 24 minuten. Op Facebook-berichten werd door bedrijven en organisaties in 86% van de gevallen gereageerd. Voor Twitter-berichten gold een reactiepercentage van 38%. Met 27% en respectievelijk 6% lopen de politieke partijen ook hier zwaar achter.

Het gemiddelde eindcijfer bedraagt voor de politieke partijen een 4.7, terwijl dit voor bedrijven en organisaties in het #DDP03-onderzoek op een 6.3 uitkwam. Ook kwalitatief scoren de politieke partijen in sociale conversaties dus ondermaats.

Klik hier voor een inhoudelijke toelichting op het onderzoek.

Goud Uberconnected
6 maart 2017

Goud Uberconnected nu op Longlist SAN New Kids on the Block

De next step is gemaakt: Goud Uberconnected behoort tot de 15 bureaus, die doorgaan naar de volgende ronde van de competitie SAN New Kids on the Block (NKOTB)! In een periode van drie weken en op basis van drie polls hebben de lezers van het reclamevakblad Fonk eenduidig hun favoriete bureau gekozen, waaronder Goud Uberconnected.

De 15 bureaus van de Longlist worden door de Hoofdjury beoordeeld aan de hand van in te sturen White Papers, de publiciteit in Fonk (whatsapp-interviews en editie 203) als ook hun websites. De Hoofdjury SAN NKOTB komt op 28 maart bijeen om deze bureaus tegen het licht te houden. Hierna volgt een stemming, waaruit een Shortlist van zes bureaus wordt samengesteld.

Op 9 mei geven de zes kandidaten van de Shortlist een presentatie voor de Hoofdjury en de Vakjury. Beide jury’s leggen hun oordeel vast in een persoonlijk juryformulier. De weging is 50% Hoofdjury en 50% Vakjury. De drie finalisten worden op 9 mei ter plekke bekend gemaakt. Op 1 juni 2017 wordt tijdens de uitreiking van de SAN Accenten in Studio 21 in Hilversum bekend welk bureau van de drie finalisten met de SAN New Kids on the Block Accent 2016 aan de haal gaat.

Goud Uberconnected
22 februari 2017

Goud Uberconnected internationaal aan de slag voor Danerolles

Danerolles en Goud Uberconnected gaan samenwerken op het gebied van social media-conversatie. Naast alle conversaties gericht aan en over Danerolles op Facebook, Instagram en Twitter in Nederland, zal Goud Uberconnected, samen met lokale partners, ook in een vijftal andere Europese landen social media monitoring verzorgen. Naast België betreft het Denemarken, Finland en Zweden. Noorwegen zal later dit jaar aan de drie Scandinavische landen worden toegevoegd.

Nicole Boekhoorn, eigenaar van Danerolles: ”Sinds eind 2016 is Danerolles terug van weg geweest op social media. Met een hernieuwde content-strategie willen we, naast Nederland, ook in België en in de Nordics Danerolles op de kaart zetten. Hiervoor is het essentieel, dat er goede service wordt geleverd. Maar ook, dat er door conversatie social engagement plaatsvindt”.